Knitstory #1

Ide menuliskan cerita tentang rajutanku datang dari si Aa. Konon katanya sih, dia berniat menulis itu buatku, dan aku menjadi narasumbernya. Entahlah itu masih sekedar wacana atau akan jadi realita. Jadi, aku curi start dulu aja deh yaa,,nanti kalo emang si Aa udah dapet wangsit buat nulis, akan kubiarkan dia yang melanjutkan Knitstory ini. Aku…

Ball of Fur

Guess what will I knit? Material : Acrylic Cotton Needle : 3.90 m

WIP knitwork

Material :  Acrylic Cotton Needle : 4.00 mm

The Baby Pink Hat

This Baby Pink Hat is for my sister’s friend Material : Acryclic cotton Needle : 3.90 mm

Sleek Sling Bag

It is written “ami” means “knitting” (japanese) Material : acrylic cotton Needle : 3.75 mm

Insta phone case

I just love that logo, so knitted it then Material : Acrylic cotton Needle : 4,0 mm

My sanctuary, in this height particularly

Hello 24, I wish that I can continue to love life and never stop dreaming, because I should look forward to the future, for the best things are yet to come. May beauty and happiness surround me, not only yesterday or today, but always. (Doodle : © Rosmalinda N)

Have fun for our knitwork project, dear knitter around the world ! Better living through stitching together. *pardon me, for this belated utterance* #knitting #craft #knitwork #knitter

Beautiful in white #knitwork #shawl #craft #knitting

Definitely zigzag. Material : Gray covel (2 balls) of Poyeng & needle : 6.5mm of spn. Knitted for Sabeum’s mom

(red : okasan -Jap-) Jauh dari sini, namun dekat di nadi. Jauh di mata, namun dekat di doa.